92019יול
שירותי אינסטלציה באשדוד לפתיחת הסתימות

שירותי אינסטלציה באשדוד לפתיחת הסתימות

סוף היום מגיע ואתם מגיעים הביתה מותשים מיום עבודה ארוך וכל מה שאתם רוצים הוא להתקלח, לאכול ולשבת לראות את המשחק בטלוויזיה. אתם נכנסים למקלחת ופותחים את המים החמים והנעימים, עוצמים עיניים ונהנים ממקלחת כיפית במיוחד. אבל מהר מאוד אתם מגלים שיש סתימה במקלחת, מהר מאוד המים עולים ככה שאין יותר מידי אפשרויות אחרות. אתם סוגרים את המים ויוצאים החוצה נזהרים שלא למשוך להרטיב עוד יותר את החדר, ואתם מבינים שאין לכם שום אפשרות אחרת חוץ מלמצוא שירותי אינסטלציה טובים בשביל לפתור את הבעיה. אבל איך עושים את זה? רגע לפני כדאי להבין ממה נגרמות סתימות ואיך אפשר להימנע מהן.

הגורמים לסתימות

סתימה במקלחת, בכיור או בשירותים הם דבר לא נעים ויש לסתימות הללו שני גורמים, האנושי והמכני. לפעמים יש בעיה כלשהיא בצנרת, בעיה שגורמת לצנרת להיות מוצרת יותר או להיסתם לגמרי ואז המים לא יכולים להגיע לביוב. עם זה אין הרבה מה לעשות חוץ מלמצוא אינסטלטור שיטפל בבעיה. המקרה השני והנפוץ הרבה יותר הוא סתימה בגלל גורם אנושי. גורם אנושי זה אומר אי שמירה על פתח הניקוז של המים נקי, כך לדוגמא במקלחת הצטברות של שערות רבות יכול לגרום לסתימה. זה כיכול להיות לכלוך שמצטבר בכיור במטבח שבמקום להוציא אותו ולזרוק אותו לפח, שוטפים אותו עם המים, וכל דבר אחר שמורידים עם המים כמו אמצעי היגיינה שונים ודברים אחרים שצריכים להגיע לאשפה.

פתיחת סתימות באשדוד

הזמנת אינסטלטור באשדוד – מה עושים כשמגלים סתימה?

אם המים יורדים במקלחת אבל לאט לאט או עם המים בשירותים עולים אבל לאחר מכן יורדים, אתם עדיין במצב טוב. אל תחכו לרגע בו תהיה סתימה מלאה וגם כשיש סתימה חלקית צריך שירותי אינסטלציה כמה שיותר מהר. אינסטלטור טוב יפתור לכם את הבעיה די מהר במידה והיא לא מורכבת כמובן. אם יש סתימה מלאה, מה שעושים הוא סוגרים את המים בשביל לא להעלות את המפלס עוד יותר. לאחר מכן מוצאים איש אינסטלציה שיבוא ויפתור את הבעיה. אל תתפתו לעשות כל מיני פעולות שאתם לא בטוחים בהן ואם אתם לא יודעים מה לעשות, פשוט אל תעשו ותחכו לאינסטלטור.

דברים נוספים חשובים

בבואכם לאתר שירותי אינסטלציה אתם צריכים כמובן לברר על הניסיון של איש המקצוע. אתם צריכים למצוא אינסטלטור מומחה, אחד שיש לו רזומה בתחום, מישהו שיש לכם המלצות עליו ושאתם יכולים לסמוך עליו. הפרמטר החשוב ביותר לאינסטלטור טוב הוא האחריות על העבודה. אם אין לו בעיה לתת עליה אחריות זה אומר שהוא עושה עבודה טובה, עבודה שהוא עומד מאחוריה ושכנראה לא תצטרכו בזמן הקרוב את השירותים שלו. מי שמוצא איש מקצוע מתחום האינסטלציה כמו גם כל איש מקצוע אחר שהוא סומך עליו, מזמין אותו בדרך כלל כל פעם כשיש בעיה.

מומחים בתחום האינסטלציה ניתן למצוא בפורטל אינסטלטורס אשר מאגד את בעלי המקצוע המומלצים על ידי צוות האתר.