242020אוג
הדברת מזיקים באשדוד – סוגים שונים של הדברה שחשוב שתכירו

הדברת מזיקים באשדוד – סוגים שונים של הדברה שחשוב שתכירו

זוחלים, מכרסמים, עשים, יונים, נחשים, תיקנים – לא בדיוק מי שהייתם רוצים שיארח לכם חברה, נכון? בדיוק בגלל זה קיימים שירותים של הדברה מקצועית, שמסייעים לאנשים מהמגזר הפרטי, וועדי בניינים, מפעלים ותעשיות, להיפטר משלל המזיקים העלולים להופיע. מה שמעניין להכיר, זה את השיטות השונות של הדברה מקצועית. המידע הזה יסייע לכם לבחור לא רק את איש המקצוע המתאים ביותר, אלא גם את שיטת ההדברה שהכי נראית לכם ובנוסף, יעניק לכם רקע חיוני על עבודתו של המדביר ואפשרות לבחון אותה בעין ביקורתית.

הדברה הומאנית – מקסימום תוצאות במינימום סבל

אחד הסוגים של שיטות הדברה הוא ההדברה ההומאנית, כלומר – כזו שמגלה כמה שיותר חמלה כלפי בעל החיים ומאפשרת ללכוד אותו בעדינות לא במטרה להמית, אלא במטרה לשחרר במקום בטוח ופתוח. דוגמה לסוג הדברה זו היא מלכודות יונים בצורת כלוב, אשר בתוכו שמים מעט אוכל ושתיה ומפתים את היונים להכנס. כשהן נכנסות, נסגרת מאחוריהן דלת חד כיוונית והן נותרות בכלוב עם המזון והמים עד שמגיע המדביר ומשחרר אותן. בדומה לכך, אפשר למצוא מלכודות הומאניות הלוכדות חולדות ועכברים, ומותירה אותם בפנים עד שהמדביר משחרר אותם.

מלכודות קונבנציונאליות שעושות את העבודה

מכרסמים, יונים ונחשים עלולים להיות מסוכנים עבור בני האדם. הם עשויים להעביר להם מחלות ואף לפגוע בהם פיזית. לכן, יש אנשים שבוחרים בשיטת הדברה שכוללת גם השמדה מלאה של המזיקים. גם במגזר הפרטי וגם במוסדי, עושים שימוש בשיטות שפותרות את בעיית המזיקים פעם אחת ולתמיד, כמו מלכודות דבק לעכברים וחולדות וכמו ירי ברובה אוויר, להרחקת יונים לצמיתות.

מעוניינים לשמוע על שירות הדברה באשדוד לטיפול במזיקים שונים? צרו קשר עם המדבירים נט עוד היום לטיפול יעיל וארוך טווח

טלפון מדביר באשדוד

ההבדל בין הדברה ביתית להדברה של איש מקצוע

שיטות של הדברה ביתית כוללות למשל את התרסיסים למיניהם נגד תיקנים, נמלים וכדומה. גם מדבקות דבק נגד עכברים ומכרסמים ניתן להניח בצורה עצמאית, אם כי בשני המקרים יש לשים לב שילדים לא באים עמן במגע.

כשמדובר בעבודה גדולה יותר, רצוי להזמין שירותי הדברה מקצועיים של מדביר המרסס את פני השטח בחומר הדברה. גם עשים ניתן להדביר באמצעות מלכודות דבק או מפיצי ריח ביתיים, אך במקרים קשים יש להזעיק איש מקצוע שירסס את פנים הארונות. מעבר לכך, יש עבודות שרק מדביר מוסמך יכול לבצע ואם מתיימרים לבצע אותן לבד יש חשש ריאלי לסכנה עבורכם ועבור הסובבים אתכם. אם נתקלתם בנחש למשל, אל תנסו בשום אופן לתפוס אותו לבד. התרחקו מהמקום והזעיקו לוכד נחשים מקצועי שמגיע עם ציוד מתאים והכשרה הולמת להתמודדות עמו. גם הנושא של הרחקת יונים מצריך לעיתים איש מקצוע. רשתות או דוקרנים על החלונות מומלץ להתקין באופן מקצועי על-מנת שיהיו אפקטיביים וכמובן ששימוש ברובה אוויר מצריך רישוי מיוחד ואין להשתמש בו ללא הכשרה מתאימה.

זקוקים לשירות הדברה באזור הדרום? לחצו כאן

מידע מעיריית אשדוד